Har haft väldigt mycket problem här hemma med allt tekniskt.

Så jag har inte varit inne på bloggen på länge nu.

 Allt började med att jag skulle byta internet leverantör. Det visade sig att den nya leverantören var totalt värdelös. Levererade inte det vi avtalat, gick inte att komma i kontakt med och ställde till det så jag blev utan både bredband och tv till slut.

Har nu bytt till en ny leverantör igen. Då gick allt på ett par dagar bara. Och fungerar hur bra som helst. Som tur är. Det kostar dessutom bara hälften så mycket som tidigare.

Sommaren har varit bra. Har inte gjort så mycket. Bara varit. Och det har varit skönt. Det är fortfarande sommar, fast hösten brukar göra sig påmind nu i augusti. Men inte än. Än är det sol och värme och grönt. Inga gula blad någonstans. Det är bara de mörka kvällarna som skvallrar om att hösten är på väg.

Det här skrev jag igår. Men sen fick jag besök och då glömde jag att publicera det. Haha.

Men nu blir inlägget publicerat till slut i alla fall. 

Ha det bra så länge. KRAM




Kommentarer

  1. Halloj igen, välkommen tillbaka till blogglandia.
    Carin

    SvaraRadera
  2. Attans jobbigt när de ska strula med nät och ev tv ...inge vidare att de inte kan hålla vad de lovar när man tar något abonnemang...välkommen tillbaka ...hoppas din dag startade bra ..hade fint

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Blondie. Det var skit dåligt av dom. Satt i telefonköer 40 min var och varannan dag.
      Fick dra samma historia för varje ny handläggare, med samma dåliga resultat. Har aldrig varit med om något liknande. Men nu har jag valt en annan som sagt var. Så nu fungerar allt igen.

      Radera
  3. Åhh dessa tekniska problem...jag vet!! Skönt att du är tillbaka och här på ön liknar snart allt en savann! Ökentorrt...måndag och ännu en HET dag, puh!
    Kram från Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Här har vi den där fuktiga, tropiska värmen. Men vi ska tydligen få regn ikväll.
      Det blir skönt, både för oss och för naturen.
      Hoppas ni får lite regn också snart.
      Kram =)

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen