Kommer tillbaka

Hej på er alla bloggare som jag inte besökt på såååå länge.

Blogglusten bara försvann och har inte kommit tillbaka förrän nu.

Just idag av alla dagar, på midsommarafton. Men då får jag väl börja med att önska er alla en riktigt mysig midsommarhelg.

Jag sitter och väntar på min bror som ska hämta mig. Det blir som vanligt midsommarfirande hos honom och hans fru.

Det är alltid trevligt. Kommer hem på söndag igen. Då tittar jag in och ser hur ni har haft det under helgen.

Det ser ut att bli den varmaste midsommaren på 50 år hörde jag på nyheterna igår.

Det stämmer nog för vi har redan 23 grader i skuggan fast det är tidig morgon än.

Det skulle bli 30 grader i stora delar av landet hela helgen. 

Så glöm inte att dricka mycket vatten och att använda solkräm.

Ha det bra. Kram på er.




Kommentarer

  1. Jag känner så väl igen det där med försvunnen blogglust och saknar verkligen "den gamla tiden" då det var lätt att skriva om allt och det flödade in kommentarer om allt och alla och ofta om helt andra saker än den egentliga bloggposten. Men som samhällsklimatet ser ut i dag när vartannat ord kan framkalla traumatiska kränkningstillstånd så är det val bara att inse att det är så här det kommer att vara. Du skriver något, många läser, ingen kommenterar och så skriver du igen med samma resultat och sedan tar lusten slut. Suck!! :-(

    Jag blir i alla fall glad när du dyker upp igen. :-)
    Jag blir i alla fall glad att se att du fortfarande finns .. :-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen