Nu är jag packad

Ja inte jag, men min resväska är packad.
Sista dagen hemma idag.
Imorgon börjar min resa till Mallorca.
Skriver börjar, för jag ska först åka och träffa mitt resesällskap och övernatta med dom en natt.
Sedan går flyget på Lördag.
Det känns så skönt att det äntligen är dags.
Har väntat på den här dagen i 6 månader.
Till helgen ska jag promenera under palmerna längs den långa sandstranden.
Ta ett dopp i det turkosblå varma vattnet.
Njuta av en iskall drink på någon av alla serveringarna.
Medans jag njuter av min lilla sol semester på Mallorca hoppas jag att ni har det jättebra också.
Vi "hörs och syns" om 2 veckor ungefär.
  Ha det bra! Puss och kram!

Kommentarer

  1. Det är för mycket sol här hemma!
    Var är regnet?

    SvaraRadera
  2. Ha det toppen nu på din semester på Mallis.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen