Februari




Jag gillar tanken på att utforska, drömma och upptäcka nya saker.

Sitter här i min ensamhet och tittar ut på snöovädret utanför mitt fönster.
En sån här dag vill man verkligen kunna drömma sig bort.
Drömma om resor till andra länder är alltid kul.

Jag har många platser jag skulle vilja se, många saker jag skulle vilja uppleva.
Men just nu känns det viktigt för mig att utforska mig själv och mitt eget inre.
Upptäcka vem jag är innerst inne.
Särskilt nu, med tanke på alla förändringar jag går igenom i mitt liv just nu.

Så jag har bestämt mig för att den här månaden ska jag ägna mig åt självrannsakan.
Och förhoppningsvis komma till nya insikter.

Februari ska bli början på något nytt för mig.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning