Åh vilken härlig dag.



Minusgraderna ute håller i sig idag verkar det som.
Men mitt krånglande element fungerar igen (peppar,peppar, ta i trä) så det är varmt och skönt inne.

Jag är på ett strålande humör idag.
För jag väntar på mitt barnbarn som ska komma.
Hon ska vara hos mig hela helgen.

Vi ska hitta på en massa bus och vi ska ha en massa mys också.
Jag har förberett och bunkrat upp med en massa godsaker och film och pyssel m.m.

Så den här helgen bryr jag mig inte ett dugg om vad det är för väder ute.
För jag har ju mitt solsken här inne.

Hoppas att ni också får njuta av solen i helgen.
Ute och inne. =)

Kommentarer

  1. Kul att du har ditt underbara lilla solsken hos dig! =)
    Vi ses igen när jag orkar blogga. Just nu går jag in hos mina bloggvänner som kommenterat hos mig. Men att skriva inlägg får vänta ett tag. Men jag stannar här på WP.
    Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hoppas verkligen att du blir bättre snart! Ska hålla utkik efter dig.
      Skickar stora kramar och all positiv energi jag kan!
      Kram min vän <3

      Radera
  2. Det verkar mysigt med barnbarn! Ha så trevligt :)

    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja barnbarn är det bästa som finns! Kram =)

      Radera
  3. Härligt med solsken inne :-) kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Javisst är det! Enda nackdelen är att det blir så ekande tomt och tyst när man blir ensam igen. Kram =)

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen