Lycka

Lycka kan vara på många olika sätt.
Även om känslan är densamma så är orsaken
till känslan olika.

Jag kan känna lycka när jag ser något vackert. 
Jag kan känna lycka när något positivt händer.
Jag känner ALLTID lycka när jag tänker på mitt
barnbarn.

Det som är så bra med lycka är att den sprider sig som
ringar på vattnet.
Och den växer och blir större ju mer du ger av den.

Jag försöker att hitta det positiva i mitt liv just nu.
Och börjar varje dag med att hitta min inre lyckokänsla.
Idag såg den ut så här:


Mitt lilla barnbarn som är trött men lycklig efter skridskoskolan.

Kommentarer

  1. Hej Libra, tack för dina fina ord hos mig ♥

    Om du startar en blogg på WP så kan du får tillbaka den känslan. Jag har visat i ett inlägg tidigare hur man gör för att göra så vi har sidospalten här också:

    http://hemimammashetsiga.wordpress.com/2011/09/10/hemimammas-tankar-ar-detta-slutet-se-hit-alla-aftonbladare-nej-sager-hemi-gor-sa-har/

    Läs där och gör som jag säger så blir det jättebra…

    Hemikramar ♥

    SvaraRadera
  2. Vilket bra sätt att få en bra start på dagen, det är så lätt att glömma det som verkligen betyder något för att man ska vara lycklig.Nosbuff

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning