Veckans sista dag

Söndag redan, den här veckan bara sprang förbi som
vanligt.

Gårdagen blev självklart inte alls som jag hade planerat. Det blir ju sällan det.
Men den blev riktigt mysig ändå.

För min fina familj kom och överraskade mig.
Dottern, svärsonen och för ovanlighetens skull var alla tre barnbarnen med.
Den äldsta brukar inte alltid vara med när dom kommer. Han är ju tonåring och har annat för sig
ibland.
  Det här fotot är från i höstas. Det syns vem som är tonåring och inte så gärna vill bli fotad. =)

Dom hade fixat med sig överrasknings fika också.
Så det var ett väldigt mysigt besök.
Lill-killen ville inte åka hem när det var dags.
Så nästa helg ska han och hans syster komma hit och sova över hos mormor.

Efter att dom åkt hem plockade jag undan lite här och sedan var det plötsligt kväll.


Idag ska jag iallafall bara ta det lugnt.
Tror jag, om inget oförutsett händer förståss.
Den som lever får se. =)

Ha en skön Söndag


Kommentarer

  1. Vilken härlig och kul lördag det blev för dig. Ha nu en lugn och skön söndag.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Det enda konstanta är förändring sägs det. Lite svårt att kunna planera i förväg in i minsta detalj då. Vilket fint foto på dina barnbarn. Även fast en försöker gömma sig lite.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning