Så fel man kan se

God morgon på er alla morgonpigga.
Fast nu är ju kl redan över 9. Jag steg upp redan före 6, av misstag. Haha Tittade fel på klockan, skyller på att jag var nyvaken. Trodde den var 6,45. Steg upp och gjorde frukost och insåg att den bara var 6.
Ingen idé att gå och lägga sig igen då.


Så jag har hunnit med en hel del redan. Förberett för gästerna som kommer idag. Fanny och Alex kommer och ska sova hos mormor. Bäddat extra bäddarna fint åt dom bl.a.


Ute gassar solen från en blå himmel. Tyvärr blåser för mycket för att kunna sitta ute och njuta.
Men fortsätter det så här har all snö snart smält bort.
Och då är våren snabbt här. Underbart.


Nu ska jag ta mig en välförtjänt kopp kaffe.
Efter allt bäddande här.

Njut av helgen nu.
Det ska jag också göra med mina småttingar här.
                    Alex och Fanny midsommar förra 
                        året.


Kommentarer

  1. Oj, det blev lite tidigt, men har man kommit upp går man inte och lägger sig igen.
    Ha en superkul lördag nu med dina barnbarn.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen