Kan inte sova

Det är mitt i natten, kl är 2.40 och jag kan inte sova.
Kroppen är trött men hjärnan går på högvarv.
Har mycket att tänka på med flytt och packning och allt som hör till.

Jag kom hem ganska sent ikväll, efter en jättemysig marknadsdag med alla barnbarnen på ett gammalt bruk.

Alex älskade allt som fanns att se och bäst av allt att få klättra upp i alla fordon och prov"köra"


Efter marknaden hann vi hem i ett par timmar så barnen fick ta ett dopp i poolen.
Det var verkligen stek hett ute.
Sen gjorde vi oss i ordning och begav oss till restaurang Pinchos.


Efter allt gott där var det snudd på matkoma.

Orkade inte fortsätta med någon packning när jag kom hem.
Jag har två veckor på mig, så jag hinner ändå.
Nu ska jag göra ett nytt försök att somna.
Godnatt och sov gott.

Kommentarer

  1. Vilken härlig lördag du haft. Men det är jobbigt när hjärnan går på högvarv när man behöver sova. Hoppas du fått några timmar nu i alla fall. Ha en fin söndag
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning