Lördag

Fanny har fått provfoton från dagisfotografen.
Tänk att det blivit så modernt mot för hur det var 
när min dotter gick i skolan.
Då fick man fylla i en massa papper och beställningar
som skickades mellan skolan och hemmet.
Och kom inte papperen in i tid fick barnen inget foto.
Nu får föräldrarna en kod som dom loggar in med på nätet, där tittar dom igenom och beställer de foton de vill ha i lugn och ro.
Bekvämt och praktiskt.

Idag ska jag iväg och se barnens dansuppvisning.
Det ska bli jättekul!
Sen ska jag vara hos dottern med Fanny och hundarna ett par dagar.
Dottern och hennes man ska till Åre och åka skidor.
Vi har jättemycket snö här så visst kan dom åka skidor på hemmaplan om dom vill.
Men dom tar en mysig hotellhelg i Åre och passar på
att fira svärsonens födelsedag samtidigt.
Och jag får vara med Fanny så jag klagar inte.

Så nu får bloggen vila till på tisdag då jag är hemma
igen.
Önskar er alla en trevlig helg!
Var rädda om varandra.


Kommentarer

  1. Hej!
    Hittade en bild på din blogg som jag gärna lånar om det är okej?
    Vill inte riva upp jobbiga sår men här hittar du bilden jag syftar på http://mammababsan.blogspot.se/2012/09/saknad-och-tacksamhet.html

    Tack på förhand!

    SvaraRadera
  2. Ps. Jag länkade till din blogg via bilden.. Du hittar den här http://www.lajsa.com/2012/12/11/en-saknad-som-gor-sa-ont/

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning