Dagens funderingar
Idag är det riktigt kallt. Kl 7 i morse var det -14. Inte ens katten vill gå ut. Vi är smarta och stannar inne i värmen. Var ute och rörde på mig igår, så jag kan med gott samvete ha en inne dag idag. Jag vill ju försöka att promenera så mycket som möjligt. Och minst varannan dag. Nu blir det inte riktigt så p.g.a. kylan. Jag är inte tillräckligt viljestark. Jag ska i alla fall återgå till LCHF kost nu när helgerna är över. Min version av LCHF. Alltså har jag en dag i veckan som fridag när jag får äta vad jag vill. Det fungerade jättebra i våras. Dags att ta tag i det igen nu. När jag beställer ny matleverans nästa gång ska jag beställa LCHF mat varor från Bodystore. Det finns ju allt möjligt bra där. Nog tjatat om kost och motion nu. Jag kan bli lite väl långrandig i mina tanke utsvävningar ibland. Jag har funderat på det här med Corona vaccin. Om jag ska vaccinera mig eller inte. Nu var det någon expert som sa att det bästa är om alla vaccinerar sig. För då uppnår m...