Nu är jag här igen.

Nu kommer äntligen mitt blogginlägg. Väldigt mycket senare än vanligt. Om det nu skulle vara någon som har märkt det. 

Jag har haft lite datakrångel, som förhoppningsvis är över nu. Och dessutom har jag haft ögoninflammation. Som gjort ögonen alldeles för känsliga för att sitta vid en skärm. Ögonen är bättre men inte helt friska.

Det har inte varit så särskilt mycket aktivitet här. Med andra ord har jag mest slöat. Var iväg en dag och köpte mig en liten bordsgrill. Invigt den också. Den var supersnabb att grilla i. En benfri kotlett tog bara 10 min.

Alex har varit här, som vanligt på onsdagarna. I lördags var jag iväg en stund till dottern. Fel dag att vara ute och åka buss. Det var +28 grader. Svettigt som bara den.

Idag är det, än så länge, bara +20. Ganska skönt faktiskt.

I helgen ska vi fira Mors dag. Med lite go fika här hos mig. Det blir mysigt. Alex ska sova hos mig och så hade jag tänkt komma iväg och köpa ett parasoll. Men inte idag. För idag har jag tvättstugan.

Det händer lite saker fast jag tycker att det är händelselöst för det mesta. 

Nu ska jag äta lite lunch. Jag hoppas att ni mår bra och har sköna soliga dagar i sommarvärmen.

Och Grattis till alla oss mammor på Mors dag! KRAMAR





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning