Måndagsbloggen

Jaha då var det dags för en sömnlös natt igen. Jag har legat och vridit och vänt på mig i sängen i timmar. Men till slut gav jag upp vid 3 tiden och steg upp. Startade datorn, gjorde en kopp kaffe och nu sitter jag här.

Jag vet att det är lika bra att ge upp när det blir så här. Som tur är har jag ju inget jobb att gå till. Så jag överlever de här sömnlösa nätterna.

Dagarna rullar på som vanligt. Det händer egentligen inget utöver det vanliga. Det ska man kanske vara glad för.

Vi har äntligen fått sol och värme. Det gick från regn och kyla direkt till sol och +22 grader. Hoppade över våren nästan. I alla fall när det gäller värmen. Men jag klagar inte. Har satt ut mitt lilla bord och mina stolar så nu kan jag sitta ute och njuta igen.

Nu kom tidningsbudet. Inte med morgontidning, har ingen sån, utan med min Hemmets Journal som kommer på tisdagar. Ska hämta in den så kan jag göra ett korsord. Kanske kan hjälpa mig att bli tillräckligt trött för att kunna sova ett par timmar.


God morgon eller god natt på er. Hoppas ni sover gott. Ha en fin dag sen. Vi syns snart igen. Kramar.

 

Kommentarer

  1. Verkligen skönt att du inte har ett jobb du ska iväg till när man inte kan somna om.
    Det är nästa lite typiskt svenska våren. Den kommer av sig och sedan kom sommaren istället.
    Hoppas du fått några timmars sömn till.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Ja nu har vi haft en vecka med +27 grader. Så nu kommer en vecka med bara +14-19 grader.
    Det är mer vår än sommar i alla fall, jämfört med förra veckan. =)
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning