Måndagsbloggen

Godmorgon. Ny dag, ny vecka och nytt blogginlägg.

Jag har åkt på någon slags förkylning. Skriver någon slags för att jag inte har varken feber eller hosta. Men ont i bihålorna och öronen. Och lite variga ögon. 

Alex var lite snuvig när han var här förra veckan. Så förmodligen kommer smittan därifrån.

Jag ska beställa hem nässprej och alvedon idag. Så blir jag nog bra på ett par dagar. 


 

Jag hoppas jag är frisk till helgen. Då hade jag tänkt åka iväg och gratta min bror som fyller år. Trist om jag är tvungen att ställa in de planerna.

Får ta en dag i taget och hoppas på det bästa. Nu ska jag vila mig en stund. Dags för det känner jag.

Ha en bra och förhoppningsvis förkylnings fri vecka.

KRAMAR

Kommentarer

  1. Ja, det är sjukstuga lite varstans nu.
    Hoppas du blir frisk till du ska till din bror.
    Krya på dig
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. hoppas din förkylning går snabbt över och inte blir så envis ...hade fint

    SvaraRadera
  3. Ja nu är jag trött på att vara sjuk och hängig! Bot och bättring! Krya på dig du med och vila mycket...
    Stor och varm kram från ett grått Öland & Titti

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning