Nu ska jag shoppa.

Idag är den äntligen här. Lönen. I mitt fall pensionen. 

Mina skåp behöver verkligen fyllas på nu. Så jag har gjort en beställning och får all mat hemkörd imorgon f.m.

Men idag ska jag åka iväg till Ikea och snoka lite. Det var länge sedan jag var där senast. P.g.a. pandemin. Får väl se om jag lyckas göra några fynd.

Och så ska jag in på Rusta och köpa hårfärg. Känner att det är dags att pigga upp sig lite så här till hösten. Så nu blir det ny hårfärg. Någon röd nyans tror jag. 

Brorsan och svägerskan ska följa med. Det blir en trevlig dag. Det var några veckor sen vi sågs sist. Dom bor ju 7 mil härifrån. Så det blir inte varje vecka precis. Men nu ska dom med på shoppingrundan. Kul.

Dags att göra mig redo. Ha en toppenbra dag på alla vis. Keep smiling.


                                       KRAMAR

Kommentarer

  1. Shopping är alltid kul och kan man göra några fynd med så är det + poäng.
    Ha en fin och bra dag.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. ja shoppa behöver man ju lite då å då hoppas du hittar några bra fynd som du behöver eller som bara förgyller lite ..hade fint

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning