Påskdagen

Påskdagen är här. Solig och fin men kylig.
Hade en trevlig påskmiddag igår med barn och alla
mina fina barnbarn.

Satt här i morse och  kollade igenom bloggen och
funderade på varför jag inte skrivit något på så länge.
Vet inte varför det blivit så. Gör väl ett nytt försök igen. Och hoppas det fungerar den här gången.

Den här bloggen och dess föregångare på aftonbladet
har ju varit en del av mitt liv i många år.
Så många att det har hunnit hända massor i mitt liv.
Både sorgliga, som förlusten av nära och kära, och lyckliga som tillkomsten av nya familjemedlemmar.

Så jag ger väl den här delen av mitt liv en ny chans.
Hoppas skrivkrampen släppt. Vi får se vad det utvecklas till. Det känns kul att vara tillbaka här igen.

Önskar alla en fortsatt skön påskhelg! =D

Kommentarer

  1. Visst har bloggandet blivit mer sporadiskt även här, men känns fint att ha ibland när andan faller på och jag har märkt att det är utmärkt att skriva av sig när det händer något, t ex terrordåd och tror det är ett bra sätt att bearbeta händelser på. Ha en fin helg!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning