Ha en bra dag.



Med det vill jag alltså önska alla en riktigt bra dag.

Tänker ha en fantastiskt bra dag själv.

Har ingen aning om på vilket sätt än, har bara bestämt mig för att det ska bli riktigt bra.

Allt sitter ju i hjärnan, vi skapar med våra tankar.

Så nu har jag skapat en bra dag för mig själv redan vid frukostbordet.

Lika enkelt som att beställa på postorder men billigare.

Tricket är bara att man måste tro på det själv.

Tro att det redan är ett faktum och inte bara en önskan.

Först då slår det in och blir verkligt.

Prova får ni se. 

Kommentarer

  1. Inte alltid så lätt, men lyckas man med att tro, och utan att tveka ens för en sekund så funkar det!
    Kramen ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har börjat få riktig fason på mitt liv sen jag ändrade mitt tänkande. Det är inte alltid jag lyckas men jag blir bättre och bättre på det. Övning ger färdighet heter det ju.
      Kram <3

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen