Födelsedag var det idag




Idag fyller min fina dotter år!

Vi har varit där och firat henne under dagen.

Det är genom att titta på henne jag inser att jag ju faktiskt åldras.
Att jag inte alls är lika ung som jag känner mig.

Hon är redan 10 år äldre än vad jag var när jag fick henne.
Vart tog alla år vägen egentligen???

Det är nästan så jag grips av panik när jag inser att tiden bara gått förbi i en svindlande fart.
Har jag verkligen gjort det bästa av den?

Men såna grubblerier passar sig inte en sån här dag.
Det tar jag och sparar till en annan dag och ett annat inlägg.

Tiden som gått kommer ju ändå inte tillbaka.
Så varför grubbla över de chanser man kanske missat.

Jag fick med mig hemmagjord hjortronparfait från min dotter.
Så nu ska jag mysa in mig framför tv:n och sätta på en bra film.

Ha en bra kväll! 


Kommentarer

  1. Oj vad tiden går!
    Kram kram! ♥

    SvaraRadera
  2. Ja det gör den verkligen. Och ibland när jag tänker tillbaka på tiden som gått känns det nästan som någon annans liv. Inte som mitt.
    Låter konstigt, jag vet. Jag är en riktig knasboll ibland. =)
    Kram <3

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen