Vår

Strålande sol och 11 plusgrader redan på morgonen.
Det verkar som om våren äntligen anlänt.
Så underbart sköööönt!

Nu kan man snart hänga undan vinterjackorna och stövlarna.
Då börjar mitt vanliga huvudbry, vad hade jag för jacka förra våren?
Hade jag inte fler vårskor? Eller har jag rensat ut och kastat bort vårkläder?

Jag undrar om det bara är jag som är så där förvirrad varje ny säsong.
Sen hittar jag någon bortglömd vårjacka hängande längst inne i klädkammaren.
Och då minns jag plötsligt att det var ju just den jackan jag använde mest förra våren.

Senil? Ja, men bara lite. =)







Kommentarer

  1. Ja, nu är vårvärmen äntligen här! Hurraaaa!
    Senil??? Hahaha! Här har du en till som är det! *vinkar glatt och ser halvt förvirrad ut*
    Kramelikramen, go´ing! ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vårsolen har gassat de senaste dagarna. Lite regn idag tyvärr.
      Man får trösta sig med att då försvinner den sista snön ännu fortare. Kram <3

      Radera
  2. Jag håller inte heller reda på vad jag hade för vårkläder/skor förra året. Har en hel del kläder som jag borde göra mig av med för att de inte passar längre. De tycks ha krympt där de hänger i klädkammaren. *host host harkel*
    Kram kram ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då har ju du samma klädproblem som jag. Måste vara något fel på galgarna de hänger på. Eller också är de sydda med tråd som drar ihop sig själv. Eller varför inte självkrympande tyg?
      Kram <3

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen