Vart tog det vägen?




Det och andra existentiella frågor kan vi ställa ibland.
Dock inte på den här bloggen!
Jag ber om ursäkt Pelle, men det platsar helt enkelt inte här. 

Det är för lite trams och flams här hos mig just nu.
Alldeles för mycket allvar. Vart har trams-flamset tagit vägen? Och när försvann det egentligen? Jag har inte saknat det förrän nu.

Men nu ger jag mig ut på jakt efter mitt glada jag och
allt mitt trams flams. Jag hoppas att jag kan hitta det någonstans. Är det någon som har tips så tas de tacksamt emot.

Kommentarer

  1. Rätt var det är hoppar det nog fram ska du se! Nosbuff

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja,jag hoppas det. Har varit alldeles för allvarlig ett tag nu. Kram och NosGos =)

      Radera
  2. Det kommer. Det tror jag alldeles säkert!
    Kram på dig, go´aste vännen ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det känns som om jag behöver lite extra glädje just nu.
      Så inte allt bara är allvarsamt och tungt.
      Kram på dig underbara Rozie! <3

      Radera
  3. Vem är Pelle? Han kanske platsar på min blogg, som är en seriös blogg.

    SvaraRadera
  4. Ja det skulle han nog göra så super seriös som du är.
    Tyvärr har jag ingen aning om vem F*N Pelle är!
    Irriterande men inget att göra något åt. Kan inte tillåta mig att grubbla eller ens fundera på det. Risken finns att jag blir seriös då. =)))

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning