Dagens fniss
"Inser ni att om ungefär 40 år, kommer vi att ha
tusentals GAMLA TANTER som springer omkring med
TATUERINGAR?
och......
RAP MUSIK kommer att vara GAMLA GODINGAR
(Det är SKRÄMMANDE)"
tusentals GAMLA TANTER som springer omkring med
TATUERINGAR?
och......
RAP MUSIK kommer att vara GAMLA GODINGAR
(Det är SKRÄMMANDE)"

Haha! Precis så! Jag själv kan fortfarande bli lite förvånad när jag ser att synnerligen medelålders kvinnor har flera tatueringar och dessutom ett flertal örhängen i något öra... det som var så jättetufft och vågat när jag var ung!
SvaraRaderaJag har ingen tatuering och har bara ett hål i varje öra - och det är jag glad över. Någon slags belöning av livet kan väl även vi som var fega och "ohippa" få? :)
Inte heller jag har några tatueringar eller en massa hål och piercingar.
RaderaSå jag anser mig, precis som du, belönad av livet för att
jag var ohipp. =)))
Ryser och fnissar..Nosbuff
SvaraRaderaFnissar här också. =)))
RaderaSvansKram
Rolig tanke! Och trevligt (även om jag själv varken har det ena eller andra) :)
SvaraRaderaVälkommen i gänget. =)))
Radera