Tre svarta katter fyller år!

Idag fyller kattmaffian 3 år. Så här små är dom förståss inte längre.
Nej nu är dom ju vuxna katter. Inga kattungar längre.
Tassa

                                                               Vilde 



                                             Yama


Jag sjöng för dom i morse. Men dom uppskattade inte alls min
vackra stämma, utan försvann snabbt ut alla tre.
Dom ska få lite extra gott att äta när dom kommer in igen.


Deras mamma Babsan, som tyvärr dog i november, tittar nog
ner på sina ungar från molnet hon ligger så bekvämt på.
Hade hon fått vara kvar hade hon fyllt 5 år nu.

Grattis på födelsedagen till min ängla katt Babsan också.
Förlåt att matte fäller en tår mitt i födelsedagsfirandet.
Men jag saknar dig så oerhört mycket min älskade vän.


Nej, nu är det dags att förbereda firandet av mina tre 
svarta katter.
Det blir garanterat inga som helst råttor på kalaset.
Men nog en och annan jamare.  =)

Kommentarer

  1. Grattis till alla katterna från mig!
    Hoppas dom får så mycket grädde dom vill
    idag. /S.B :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Grädden flödar här! Jag lovar! =)))

      Radera
  2. Hurrjam för alla snyggingarna! Låter som det blir en god födsledag! Nosbuff ps. Det är väl klart att du saknar Babsan mera en dag som denna.Tröstbuff

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för era tröstbuffar!
      Dom känns alltid bra att få.
      Svanskram!

      Radera
  3. Grattis till kissarna som märkligt nog fyller år precis på samma dag som Granntanten. Det måste betyda något??? Men VAD??? :-/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, fyller Granny samma dag!
      Då måste jag genast göra henne till hedersmedlem i kattmaffian! =)))

      Radera
  4. Grattis...lite sent...men katter kan man alltid gratta :-D

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen