Jag mår illa.

 
Har ätit en medicin som min kropp inte kom överens med.
Så just nu mår jag inte alls särskilt bra.
Det känns ungefär som morgon illamåendet när jag var gravid.
Har inte tagit medicinen på ett dygn nu och väntar bara på
att biverkningarna ska försvinna.
Har inte en aning om hur lång tid det kan ta.


Men jag ska ändå ta mitt pick och pack och ge mig iväg ut
på landet över helgen.
Förhoppningsvis blåser regnet förbi så det blir lite bättre väder.
Och imorgon ska jag på auktion. Det ska bli kul.


Så sammanfattningsvis finns det alltså hopp om livet och om
en riktigt skön helg för oss alla.
Må så gott! Det ska jag göra, har jag gett mig sjutton på!
"Ses" på måndag.

Kommentarer

  1. Hoppas att det ger med sig nu, så jobbigt:-(.
    Ha en skön helg! Nosbuff

    SvaraRadera
  2. Tack för omtanken mina jamande vänner!
    NosBuff och SvansKram =)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen