Libra flyttar in

Håller på att flytta in och rumsterar om här i min lilla vrå.
Inte det lättaste precis. Har försökt importera gamla bloggen.
Men det fick jag ge upp.

Sen kraschade datorn och raderade alla filer.
Så nu har jag fått installera om så gott som allting.
Det som grämer mig mest är alla foton och filmklipp som
försvann. Hädanefter ska jag ha backup på allt.

Så just nu sliter jag mitt hår och försöker ordna till allt som jag vill ha det.

Ute skiner solen och fåglarna kvittrar. Det tänker jag inte klandra dom för. Jag kvittrar i en annan tonart just nu.
Som låter misstänkt lik muttrande kraftuttryck.

Jag SKA klara av det!!!

Kommentarer

  1. Du KOMMER att klara av det!! Det är jag bergfast övertygad om .. värre blir det nog för det hårt sammansvetsade bloggvännerna på Wordpress. Det är lite hela havet stormar inne på AB just nu och vilda planer och panikslagna nödrop .. jag nästan skäms över att erkänna att jag tycker att det är rätt roligt att följa. :-D

    SvaraRadera
  2. Ja det är förståss alltid roligt att se andra jobba. =)

    Jag kämpar på och hoppas att det blir något vettigt av det, så småningom. =)))

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket för din kommentar hos mig. Jag hoppas du fortsätter följa mig, och så får jag förstås titta in till dig också! :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen