Babsans morgon.

Go´morron alla bloggkatter!
Jag har redan varit ute en sväng på morgonen. Tassade in för att äta lite frukost med mina småttingar. Sen tänkte jag passa på att blogga lite medans min sekreterare var ledig. Hon har ju så mycket annat för sig hela tiden. Så jag måste passa på henne om jag ska få blogga någonting alls. Nu har hon inte bara en egen blogg. Nu har hon gått med i något som heter Fas-bok, eller något liknande. Face ska det vara säger hon. Det betyder ansikte. *fnyser* Jag har då aldrig sett ett träd med ansikte! Men det var kanske inte ett träd hon menade. Utan en läse bok? Men måste hon läsa med hela ansiktet då eller??? Jag fattar inte alls vad hon håller på med. Lika bra är det! Nej, nu ska jag tassa iväg ut igen och gå min runda. Man får inte slarva med patrulleringen. Det är extra viktigt när man har en så tossig mamma som jag. Hon skulle ju aldrig klara av att patrullera själv. Tassa lugnt därute kompisar, tills vi jamas igen!

Kommentarer

  1. Tassa lugnt där ute. Husse berättar han han själv funderade på fäjs-bok, men han liter inte riktigt på dom som driver den tydligen. Går allt bra med småttingarna eller? Du jobbar väl inte för hårt nu när du är mamma? *nosbuff*

    SvaraRadera
  2. Sippo: Tack för att du är så omtänksam Sippo!
    Du är en riktig hederskatt! Allt går bra med småtassarna. Ska sätta in en bild på dom i mitt nästa inlägg.
    Mamma sitter med den där fäjs boken och tycker det är jättekul. *suck*
    Själv tycker jag inte hon är det minsta rolig. Ja du vet ju hur det är med våra människor. *SvansKram*

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning