Jag jobbar ständigt med mig själv och försöker utveckla mig som människa. Jag är övertygad om tankens skapande kraft. Och försöker på olika sätt bli mer medveten. För vissa låter det flummigt och för andra låter det som något självklart. Att försöka tänka positivt och vara en god människa är inte alltid så lätt, inte för mig i alla fall. All energi, både positiv och negativ, sprider sig som ringar på vattnet. Om någon ler mot dig på gatan eller säger något vänligt till dig. Så blir du genast på lite bättre humör. Tänk om du skulle göra tre bra saker mot andra varje dag. Hjälpa någon, säga något snällt, låta någon gå före i kön eller bara le mot någon. Tänk så mycket positiv energi som skulle spridas då. Så från och med idag ska jag försöka göra tre bra saker varje dag. Gör det ni andra också, så får vi se hur det går.