Söndag morgon

Det är Söndag morgon. Klockan är 7 och jag har varit vaken sen 6.

Det är lite växlande ute och bara 18 grader just nu. Men vi ska få regn här idag. Och större delen av veckan som kommer ska bli regnig. Typisk svensk sommar. 

Veckan som gick har jag gjort lite allt möjligt. Varit mycket tillsammans med dottern och barnbarnen. Man får passa på att umgås när alla är lediga. Idag åker dom på en semestertripp. Dom har verkligen valt rätt vecka att åka. Eftersom det ska bli ruskväder här hemma.

Jag fick inte lägenheten jag anmält intresse för. Den gick till en annan sökande, som hade stått i kö längre än jag. Men sen blev det en till lägenhet ledig i samma hus. Skyndade mig att lämna intresseanmälan igen. Så nu väntar jag på besked. Hyser inga större förhoppningar att det går bättre den här gången. Men man vet ju aldrig. Rätt som det är har man tur. 

Nu är det dags för en påtår och en liten rundvandring bland bloggarna. Måste ju hålla mig uppdaterad med hur ni har det hos er.


Ha en fortsatt skön sommar. Med allt som gör er glada. KRAMAR



Kommentarer

  1. Hoppas du inte kommer ha regn hela veckan som kommer.
    Vi får hålla tummarna att du har bättre tur på den nya kägenheten.
    Ha en bra söndag.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. håller tummarna att den nya lägenheten du sökte kommer bli din ...ja du vädret makter rår man inte på de är som de är med sommar regn tur solen visar sig mellan molnen ibland ..hade fint

    SvaraRadera
  3. Skön söndag! Usch jag är morgontrött, sover som bäst då tyvärr! Regn behövs här minsann. Snart torkar allt bort!!
    Ha en mysig helg nu...
    Kram från Titti

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning