Så var själva julen förbi. En jul som varit lugn och skön och väldigt mysig.

Och nu är vi plötsligt framme vid den sista dagen på året.

Det regnar ute. Vi har fortfarande snö men isgator överallt. Lyckades med nöd och näppe ta mig till affären igår. Så nu kan jag sitta inne i värmen och se på regnet utanför.

Jag hoppas att alla som är ute och kör bil idag tar det lugnt på isvägarna. Bättre att komma fram sent än att inte komma fram alls.

Jag ska laga lite god mat till mig själv. Och sedan ska jag vaka in det nya året på egen hand. Det brukar jag göra eftersom min stackars katt alltid är så orolig och rädd den här dagen varje år. Som så många djur ju är.

Jag hoppas att ni alla får en bra start på det nya året.

GOTT NYTT ÅR!!!


Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen