Dan före dan redan

Hej på er alla bloggare, som eventuellt tittar in här på min sida.

Nu är det plötsligt dagen före Julafton och jag har inte bloggat på evigheter.

Men tiden går ju alltid så fort att man inte riktigt hinner med allt man hade tänkt göra.

Jag ska ha en lugn jul i år. På Julafton ska jag strosa omkring här hemma i myskläder. Äta lite gott och titta ikapp på min filmlista på Netflix som jag inte hunnit med än.

I mellandagarna ska jag ge mig ut på mellandagsrean och förhoppningsvis fynda lite. Både till mig själv och till familjen. Har 3 julklappar kvar att köpa som jag hoppas hitta på mellandagsrean.

Vi ska nämligen inte fira jul förrän den 27:e i år. Och det passar mig perfekt. På så vis slipper jag all julstress och kan bara ta det lugnt.

Jag hoppas att ni alla får en riktigt fin julhelg på alla sätt. 

Mer julefrid och mindre stress önskar jag oss alla.

GOD JUL!




 

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning