Vilken vecka!



Kraftuttryck? Ja, ibland är det det enda som kan beskriva hur man känner sig för tillfället.

Jag har haft en skit-vecka efter midsommar.
Midsommar var det inte mycket att hurra för heller.
Regn, regn och åter regn. Bara 9 grader.

Sen började veckan som kom med att Försäkringskassan begärde in handlingar från min läkare som gått på semester.
Vilken cirkus det blev innan jag lyckades få tag på rätt personer och få anstånd till efter semestern.

Sen tog jag mig på darrande ben till vad som skulle bli mitt sista tandläkarbesök för i år.
(Jag har en otrolig tandläkarskräck.)
Då upptäckte min tandläkare att jag fått en spricka i den tand han lagade vid mitt förra besök.
Så där flög min glädje över att det var sista besöket ut genom fönstret.
Nu har jag ännu ett besök kvar att ta mig igenom.

Lagom till sommaren har jag fått tillbaka min mystiska allergi, som ingen hittar orsaken till.
Varken hudkliniken, jag själv eller min husläkare.
Så det känns ju underbart att se ut som en prickig korv på badstranden.
Blir nog inte så mycket badande för min del.

Så det känns helt rätt att utbrista i en rad mustiga kraftuttryck just nu!

Hoppas er vecka är bättre än min.

Kommentarer

  1. Det kan bara bli bätte.Tröstbuffar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Man kan ju alltid hoppas. =)
      NosGos

      Radera
  2. Men NU måste det väl ändå vända! ♥ Kram

    SvaraRadera
  3. Frågan är om det nånsin vänder eller om man bara lurar sig själv att tro det?
    Låter kanske lite väl pessimistiskt. Men ibland verkar det som om allt alltid måste krångla. Kram <3

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen