Jag kan inte hitta ditt telefonnummer, men det kan du om du söker på namnet. Vill du ha lite råd om ditt förhållande till Försäkringskassan så ring mig. I morgon efter 13-13.30 är jag helt för mig själv, hoppas jag.
Känns det som om jag lägger mig i så behöver du inte göra någonting alls .. :-)
Självklart känns det inte som om du lägger dig i Any! Har bara inte sett kommentaren förrän nu. Slarvigt av mig! Jag ska ha mitt barnbarn här hela helgen nu. Så jag försöker ringa dig i början av nästa vecka istället. Hoppas det går lika bra?! =)
Om du har kvar min mailadress så kan du väl skicka ett mail, för jag tror jag tappat bort din?
SvaraRaderaHar tyvärr inte kvar din mailadress. Bara din vanliga adress.
RaderaSka jag skicka ett litet brev med mailadressen kanske? =)
Ett gott skratt lättar alltid upp!
SvaraRaderaEn go´er söndag och kram till dig! ♥
Kram tillbaka till dig också Rozie<3
RaderaJag kan inte hitta ditt telefonnummer, men det kan du om du söker på namnet. Vill du ha lite råd om ditt förhållande till Försäkringskassan så ring mig. I morgon efter 13-13.30 är jag helt för mig själv, hoppas jag.
SvaraRaderaKänns det som om jag lägger mig i så behöver du inte göra någonting alls .. :-)
Självklart känns det inte som om du lägger dig i Any!
RaderaHar bara inte sett kommentaren förrän nu. Slarvigt av mig!
Jag ska ha mitt barnbarn här hela helgen nu.
Så jag försöker ringa dig i början av nästa vecka istället.
Hoppas det går lika bra?! =)