Direktsändning

Jag drömde i natt att jag gick och rensade ogräs. Inne i min hall!!
Jag håller på att göra en del förändringar i mitt liv.
Både vad det gäller mitt sätt att tänka och mitt sätt att leva.
Jag har också ändrat min kost. Försöker att leva mer hälsosamt.
Så jag antar att det är det som påverkar mina drömmar.

Jag är i alla fall piggare och mår mycket bättre än jag gjort på länge.
Antagligen är jag en gladare och roligare människa att umgås med också.
För jag tycker att min omgivning är mycket positivare och trevligare
mot mig än tidigare.

Jag läste någonstans att "Livet är som en direktsändning. Det gäller att få
till det rätt för det blir inga repriser"
Just nu löper den här direktsändningen finfint!

Kommentarer

  1. Skönt när man mår bra ! nosbuff

    SvaraRadera
  2. hur ska man kunna koppla av om man vet att
    det inte blir någon repris
    låter lite skrämmande med direktsändning :D

    SvaraRadera
  3. Dui och Deco, jag hoppas att ni sötNOSAR mår
    lika bra som jag gör. NosPussar till er. =)

    SvaraRadera
  4. Anonym, det var ju inte riktigt så jag tänkte
    när jag skrev det.
    Tänkte det mer som något motiverande att alltid
    göra sitt bästa. =)))

    SvaraRadera
  5. Om det fanns en tumme att trycka på så skulle jag göra det =0)

    Hemikram ♥

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning