Träning

Jag har träningsvärk idag. I både ben och rygg.
Nej, jag har inte börjat på gym.
Har inte något träningsprogram jag kör hemma heller.
Jag har BARNBARN!

Vem behöver ett gymkort när man har barn?!

Efter en dags springande och lekande ute i trädgården.
Kombinerat med lite bärplockande från vinbärsbuskarna.
Känns det som om man faktiskt varit på träningsläger.

Man kanske skuller fortsätta med den här sortens träningspass.
Ett både billigare och roligare alternativ än allt annat.
Garanterat!


Kommentarer

  1. Träning ska man akta sig för! Jag tränade en gång. Det ska jag inte göra om!
    Mer om det kanske kommer som lördagsläsning längre fram mot hösten.

    SvaraRadera
  2. Låter som du har haft en intensiv dag! Nosbuff

    SvaraRadera
  3. Tack! Jag hoppas allting går bra med plugget, försöker tänka positivt. Jag har lagt upp bilderna på facebook idag förresten :)

    SvaraRadera
  4. BeBest, det låter illavarslande. =)
    Vilken tur att jag bara tränar genom att vara med barnbarnen då. =)))

    SvaraRadera
  5. Dui och Deco, intensiv var just rätta uttrycket.
    Det blir ofta så när jag leker med barnen.
    Nosbuffar! =)

    SvaraRadera
  6. Mira, jag såg bilderna på fb. Jättefina!
    Det var många år sedan jag var på Kolmården.
    Det måste varit roligt för Isac. =)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen