Vitt,vitt, vitt!!!

Vitt, vitt, vitt!!! Överallt är det bara vitt! Av snö förståss.
Vaknade i morse och kunde inte ens se ut genom fönstret, som var helt översnöat.
Det kändes som om jag befann mig inne i en igloo.
Nu har jag ett enda fönster i min lägenhet som inte är övertäckt med snö.
Men man ser knappt ut ändå. Snöyran är som en mur utanför.
Skönt att jag inte behöver ge mig ut i det här vädret i alla fall.

Jag hade fått flera gullig kommentarer från bloggvänner på mitt första inlägg på evigheter härinne i går. En av kommentarerna var från en bloggvän som trodde att jag medvetet inte svarat på en kommentar från henne tidigare.
Därför vill jag säga till er alla nu att jag ABSOLUT INTE medvetet struntar i någon.
Jag är ALLTID lika glad för ALLA kommentarer på mina inlägg. Det kan hända att jag missar någons kommentar någongång för att jag glömmer att gå tillbaka och kolla om det kommit in några nya. I så fall ber jag om ursäkt för det nu.
Men ni är alla välkomna till mina bloggar när ni vill.

Det var bara det jag ville säga. =)))

Kommentarer

  1. Jag känner mig i alla fall välkommen och traskar glatt in .. fast jag ställer prydligt skorna i hallen!!

    Visst är det URTRÅKIGT när det bara snöar eller droppar eller blåser .. jag står nästan inte ut och orkar inte heller rycka upp mig ..

    .. så timmarna bara går utan att jag får något vettigt gjort. SUCK!!!

    SvaraRadera
  2. Nej, nej. Allt blev bara fel. Är hemskt ledsen för det. Funderade på och blandade nog i hop med andra jag stött på från ert andra community.

    Vi glömmer det.

    Ha det gott.
    Neas matte!

    SvaraRadera
  3. Anybody: Det är likadant här. Jag vandrar runt i lägenheten som ett rastlöst spöke. Utan någon att skrämma. =)


    Nea: Såklart vi glömmer det. Ville bara inte att du skulle känna dig sårad. Hoppas allt är bra med dig! Ha det gott du också! =)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen