Snön kom

 Idag kom den första snön här i Sundsvall.


Den kommer väl inte att ligga kvar. Eftersom det inte är tillräckligt kallt än. Men minsta barnbarnet var jätteglad.

Har inte skrivit på ett tag nu. Men det har varit och är en jobbig tid just nu. Jag har lite olika hälsoproblem som jag försöker få bukt med.

Imorgon är det dags för ännu en provtagning. Och förmodligen får jag prova någon ny medicin efter det.

Medicinallergin jag har gör det svårt att hitta rätt mediciner. Både min diabetes och mitt blodtryck trilskas just nu.

Men hoppas det löser sig snart.

Här händer det inte så mycket att skriva om just nu. Som inte har med hälsan att göra. Och den tänker jag inte uppehålla mig vid.

Satte ut en kruka med enris på bron idag. Precis innan det började snöa. Blev jättefint och lite juligt också.


Ska sätta dit en liten ljusslinga sen också. Då blir det riktigt juligt. 

Jag älskar ju allt som har med jul att göra. 

Hur har ni andra det? Jag ska titta runt lite på era bloggar. Måste ju se vad ni haft för er.

Ha en riktigt skön söndag nu.

KRAMAR 


Kommentarer

  1. åå redan snö ...eller redan å redan de är ju november hahaha ..fint det blev med enriset ..ja du sjukdomar å krämpor är inte alls kul...man kämpar å kämpar för att de ska bli bättre men svårt att få med sinnet oxå tycker jag ..så lätt att man blir låg när man har ont eller annat krånglar med kroppen..kul att se att du tittade in på bloggen å skrev några rader i alla fall ...
    ha en fortsatt fin söndag

    SvaraRadera
  2. Någon snö har jag inte fått här 🙄😀 och är väldigt glad för detta .
    Men vi har fått en spansk höst och vinter tidigare i år. Temperaturen går ner på kvällar och nätter. Men vi har fina dagar när solen är framme.
    Så tråkigt att det krånglar med dina mediciner. Hoppas du får en rätsida på detta snart.
    Ha en ny bra vecka.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning