God morgon Fredag.



God morgon Fredag!
Den här extra långa helgen fortsätter.
Solen lyser ute, men det är inte så varmt ännu.

Vad ska jag hitta på idag då?
Jag har inte en aning.
Så jag börjar med att äta en lååång frukost.
Vilket innebär några extra koppar java.

Sedan sätter jag på mig bekväma hemmakläder.
Och skrotar bara runt hemma i mitt eget trevliga sällskap. (och katternas förståss)

Och skulle det vara så att det dyker upp något annat roligt så är det också okej.

Ha en skön helg alla glada.


Kommentarer

  1. Men om man inte är helt glad, kan man väl också få ha en skön helg? Eller i alla fall en helg?

    SvaraRadera
  2. Nja, det vet jag inte. Jag ska tänka på saken. Fast om det är dig det gäller är det helt klart okej. För jag vill ju att du ska ha en skön helg så du orkar vara så trevlig som du alltid är. =)))

    SvaraRadera
  3. Detsamma Libra, hemmakläder o skrota runt är skönt:-) kram

    SvaraRadera
  4. Härligt att du hittat ut från ditt ide :) Här skrotas det också runt, har haft en lång lat ledighet nu när det var klämdag och allting, skönt att bara vara.
    Hälsningar från Åsa i Hälsingland

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det verkar som om jag kvicknat till nu. =) Visst är det skönt att bara vara ibland. Men emellanåt behöver man lite extra action också. Liv och rörelse och att det händer något. Omväxling förnöjer. Kram =)

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen