Jag är dålig på att vara sjuk.

Jag är dålig på att vara sjuk.
Jag har inte tålamod att bara ligga stilla.
Försöker hela tiden släpa mig upp och göra saker.
Så får jag ge upp efter en stund och släpa mig 
tillbaka till sängen igen.
Så där håller jag på hela tiden.


Fast om jag kunde hålla mig lugn skulle jag kanske
bli frisk fortare. *suck*
Den här influensan är inte rolig.
Och den verkar vara seg och ovillig att ge med sig.


Efter tre dagar känns det som om jag varit sjuk i
två veckor, jag är URLESS!
Och inte kan jag be någon komma hit och underhålla mig.
Så jag får lite förströelse.
Vill ju inte smitta ner någon annan.
Förresten orkar jag väl inte med så mycket förströelse
i mitt tillstånd.


Nu känner jag mig alldeles för yr för att sitta med
datorn i knät längre.
Så nu slutar jag svamla och lägger mig istället.
Hoppas ni mår bättre än jag. =)







Kommentarer

  1. Här kommer en kryapådighälsning....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack min kära Tistel!
      Mår bättre idag, så din hälsning hjälpte nog.
      Kram =)

      Radera
  2. Spinnhealing i massor från oss. En katt i knäet är alltid rätt! Nosbuff

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för healingen mina gosnosar!
      SvansKramar =)

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen